Czas na strategię jest teraz!

Przed nami dwa ostatnie miesiące tego roku i chciałam Ci powiedzieć, że najlepszy czas na strategię jest teraz!

Nie chodzi mi wcale o to, żebyś już teraz, na początku listopada siadała do podsumowania minionych miesięcy. Na to zwyczajnie jest jeszcze za wcześnie. Jeszcze sporo rzeczy może się zdarzyć w Twoim biznesie i w Twojej komunikacji. To, do czego chcę Cię dzisiaj zachęcić, to rozpoczęcie pracy nad strategicznymi założeniami komunikacji w 2019 roku.

Dlaczego już teraz? Chodzi o to, żebyś zaczęła nowy rok od działania, a nie od myślenia od czego by tu zacząć. To o tyle ważne, że na początku roku zwykle mamy sporo ciekawego kontekstu do wykorzystania w komunikacji. W mojej książce “Zostań Królową PR” bardzo często powtarzam, że w PR to kontekst jest królem, bo definiuje w jakim ujęciu ludzie będą Ciebie i Twoją markę kojarzyć.

W 2019 postaw na kontekst. Powiedz światu co ma myśleć o Twojej marce i z czym ją kojarzyć. To najlepsza droga do zbudowania rozpoznawalności i stabilnego wizerunku. Podejdź do tego strategicznie! Nie czekaj na nowy rok, tylko planuj już teraz. Jeśli czujesz, że potrzebujesz w tym zakresie wsparcia, poczytaj o mojej formule PRO – dla kobiet, które chcą działać PR-owo jak profesjonalista!

Gotowa, żeby zacząć planować swoje działania PR-owe strategicznie? Mam dla Ciebie infografikę, która w prosty sposób pokazuje, co koniecznie należy wziąć pod uwagę przy układaniu strategii PR.