5 elementów www, które wspierają Twój PR

Początek roku sprzyja przeglądom tego, co się ma i co się zrobiło – również w komunikacji. Dlatego mam dziś dla Ciebie 5 elementów www, które wspierają Twój PR, Twoją komunikację.

Gotowa?

Sprawdź moją listę i leć sprawdzić swoją stronę, czy aby na pewno niczego nie przegapiłaś.

Zdjęcie

Niby oczywiste, ale nie do końca jeszcze powszechne. Zainwestuj w fajną sesję lub poproś kogoś o zrobienie dobrego zdjęcia, dobrym aparatem, w dobrym świetle. Ważne, żeby zdjęcie pokazywało CIEBIE, ale nie tak, jak sobie wyobrażasz, że powinna wyglądać ekspertka w Twojej branży, tylko taką jaka JESTEŚ. Nie ma nic gorszego niż fotka kobiety umierającej z braku komfortu w fancy garniturze, bo wyobraża sobie, że tak się powinna ubierać np. prawniczka. To naprawdę widać na zdjęciu!

Killerskie “o mnie”

To najważniejsza część Twojej strony. Nie tylko wizerunkowa, czy wspierająca rozpoznawalność, ale przede wszystkim sprzedażowa. Przekonaj ludzi, żeby nie tylko rzucili okiem na Twoją stronę, ale żeby przeczytali i najważniejsze – wrócili!

Najważniejsze cechy dobrego o mnie:

• jest autentyczne – nikogo za bardzo nie obchodzi ile kierunków studiów skończyłaś, tylko kim jesteś, jakie jest Twoje dlaczego

• odpowiada na potrzeby czytających –chcą wiedzieć, jak im pomożesz

• wzywa do działania (Call to action) – powiedz ludziom, co mają zrobić po przeczytaniu tej zakładki (zachęć do zapisu na newsletter, do przeczytania konkretnego artykułu, czy odwiedzenia Twoich social media)

Świetne treści

Nie oznacza to, że musisz codziennie publikować jakieś nowości, czy długaśne teksty. Chodzi o wartościowy kontent, który tu i teraz rozwiązuje jakiś wybrany problem Twoich klientów. To najlepsze miejsce na pokazanie Twojej eksperckości!

Nietypowe podejście do tematu

W lecie trafiłam na artykuł, że choć wszyscy narzekają na upały, to właśnie kiedy jest bardzo gorąco, nasze libido rośnie kosmicznie! Pomyślałam sobie, że w końcu ktoś podszedł nietypowo do ogólnonarodowego narzekania na upały. I przeczytałam! Pamiętaj, że w PR to kontekst jest królem i powinnaś nauczyć się z niego korzystać, żeby przebić się do świadomości klientów.

Trochę luzu!

Nawet w poważnych zawodach można pozwolić sobie na odrobinę luzu. Szczególnie w online, który rządzi się
jednak trochę innymi prawami. Uśmiechaj się do swoich czytelników, będzie im łatwiej się z Tobą utożsamić i zwyczajnie Cię polubić.

I jak, pamiętasz, aby uwzględnić tych 5 elementów na swojej stronie? Daj znać, czy coś zmieniałaś, dopisywałaś.

Czekam na kontakt kinga@silapr.pl

Wiesz, że jestem też na Instagramie? Koniecznie mnie obserwuj, bo w Insta Stories non stop mówię o PR!