Treści – im więcej, tym lepiej?

Wszędzie wokół pewnie trafiasz na informacje, że treści rządzą, że im więcej, tym lepiej. Obmyślaj. Produkuj. Publikuj. Treści sprzedają.

Powiem Ci szczerze, że przyglądam się takim nawoływaniom z pewną rezerwą, ponieważ coraz częściej mam wątpliwości. Bardzo często czuję się przytłoczona ilością treści jakie trafiają w moje oko i walczą o moją uwagę. A przecież nie wystarczy się z nimi zapoznać, dobrze byłoby również przeanalizować i skutecznie wdrożyć.

Dlatego kiedy myślę o komunikacji marki, coraz bardziej swędzi mnie mózg z myślą: zwolnij! ogranicz! postaw na jakość!

Tak, jakość w tym całym komunikacyjnym chaosie zaczyna zyskiwać na znaczeniu. Projektując swoją komunikację i pozycjonowanie marki powinnaś więc mniej stawiać na ilość, a bardziej na jakość.

I jeszcze bardziej za każdym razem odpowiadać sobie na tych kilka pytań:

  • Czy moje treści są atrakcyjne?
  • Pokazują temat w innym ujęciu?
  • Czy prowokują do przemyśleń?
  • Czy zachęcają do działania?

Nie sztuką jest tworzenie materiałów dla samego tworzenia, ponieważ ktoś tak zalecił, albo powiedział, że u niego działa. Dlatego też zawsze tak mocno podkreślam znaczenie strategii komunikacji. Tylko wtedy jesteś w stanie wszystko dobrze zaplanować. Tak, aby się wyróżnić, zwrócić na siebie uwagę i – przede wszystkim – przyciągnąć ją na dłużej.

Jeżeli przekonasz swoich odbiorców, że stawiasz na jakość, możesz być pewna, że będą do Ciebie wracać.

O tym też będę mówiła podczas moich czerwcowych warsztatów “Mały biznes w mediach”, bo będziemy rozmawiać o tym, jak przygotować dobre, interesujące dla mediów treści.

Tutaj zarezerwujesz swoje miejsce.

A gdybyś chciała porozmawiać o swojej marce i jej komunikacji – wpadaj na konsultację!